~moa~

torsdag 4 november 2010

Moa Lupuianu,
jag vet inte var jag ska börja !
du och jag lekte varje dag när vi var små,
sen flytta du till Motala !
och jag ringde dig varje dag.
ville bara att du skull åka till skåne igen !
varje gång du var och hälsa på oss,
så lekte alltid du, jag och saga varje dag,
vi hade sjukt rligt,
du och jag har bråkar i våra dagar,
men idag ångrar jag de,
vår vänskap är oslagbar,
ingen kan dela på oss igen
våra minnen är allt jag har kvar av de vi hade,
allt finns i mitt hjärta,
ditt leende,
ditt sätt att prata med gråt i halsen,
ditt fina sätt att sjunga inför våra föräldrar,
ditt sätt att gråta för att du ska flytta,
men jag hör de fortfarande,
den dagen vi träffas igen,
den dagen kommer jag att hoppa på dig,
krama dig så jävla hårt !
jag saknar dig så jävla mycket Moa !
vi sa alltid att de skulle vara vi,
ovänner till vänner
till bästa vänner,
och tillochmed
SYSTRAR !'
jag kan inte beskriva min saknad till dig,
den är enorm !
fan, mina tårar kommer nu
jag vet inte var de ska sluta
vår vänskap är helt underbar som den är,
men bara att vi ska träffas också!
de är de stora problemet !
babe !
du vet att jag älskar dig!
och kommer alltid att göra !

Moa (L) Moa
21/8 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar