~moa~

söndag 19 december 2010

 Min lilla söta underbara Prince lever inte mer
hans liv gick inte att rädda.
han somna in.

Mina egna ord till honom:
jag vet inte var jag ska ta vägen.
du var den som jag alltid kunna säga allt till.
du lyssna alltid.
även om du ''bara'' är en hund så betyder du jätte mycket.
allt jag ville var att ha dig som min egen.
mamma var super glad över att hon äntligen hade fått en Prince
och de är alltid hon som har otur.
och denna gången med.
prince,
vi har gråtit i en evighet nu.
kan du inte bara komma hem nu ?
vi har lidit nog nu .
bara visa ett tecken att du lever

jag älskar dig mer än allt.
och de vet du!
Prince Light (L)
 Ditt leende gör mig besatt ! (L)
 Dina ögon gör mig glad (L)
 Din utstrålning gör mig avundsjuk (L)
 Ditt sätt att visa kärlek gör mig överlycklig (L)
Ditt sätt att visa att du är Prince är helt underbart.
du besvisar att du är Princen i famlijen.
du bestämmer allt.
hur snabbt vi ska gå.
eller när vi går och lägger oss,
du bestämmer allt !
för du är princen jag alltid kommer att minnas !
jag säger inte detta ofta.
men jag älskar dig !
 (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar